måndag 3 juni 2013

Näthatets spöke Magnus Pålsson Soul Eye = Gesus

Magnus Pålsson (SoulEye) har sedan 2011 anonymt attackerat och kränkt utvalda människor bakom sin fega "Gesus" mask. Att bli trakasserad av ett spöke som sprider smutkastning på nätet kan man ju bagatellisera om det inte vore för ett osunt samspel med andra antihumanister.
Lögn, lögn och åter lögn jag så kan man sammanfatta hans försvar för sina styggelser.  Jag skrev att han varit näthuligan i flera år. Det bestred han med att han bara varit det sedan 2011.

Gesus är en ynklig näthuligan
Han sprider näthat på forum jag aldrig besöker men ibland skickar människor mig information i sin desperation över hans vidriga påhopp.

..man har skjutit sig i foten bitiit sig i arslet etc etc. ... verkar lika obildade, riktiga grobianer...men snacka kan dom! (Ifokus)

Magnus Pålsson SoulEye ägnar sig åt ryktesspridning, fega påhopp, hotar, kränker och stalkar enskilda individer. 
Länk till en studie här:

Magnus Pålsson SoulEye – näthataren Gesus, fallbeskrivning.

Anledningen till att jag blivit måltavla är för att jag kritiserar och ifrågasätter hans beteende och anser att polis måste vidta åtgärder för att få stopp på eländet.

Börje Peratt Länk: KTH stöder näthuliganer som Gesus Pettersson.